اخبار

اخبار

اخبار

اخبار

خطیبی فراز کمالوند را منشوری خطاب کرد و باید ادعایش را ثابت کند

وکیل باشگاه گسترش‌فولاد:
خطیبی فراز کمالوند را منشوری خطاب کرد و باید ادعایش را ثابت کند

وکیل سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: رسول خطیبی فراز کمالوند را منشوری خطاب کرده و باید ادعایش را ثابت کند.

خبرگزاری فارس: خطیبی فراز کمالوند را منشوری خطاب کرد و باید ادعایش را ثابت کند

آرش شکرریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مصاحبه رسول خطیبی علیه فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر سیاه‌جامگان مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: رسول خطیبی بعد از باخت صحبت‌های خلاف واقعی را علیه موکل من در رسانه‌ها بیان کرد. او فراز کمالوند را مربی منشوری  خطاب کرد و به همین دلیل کمالوند از این مربی به فدراسیون فوتبال شکایت کرده که این شکایت به کمیته اخلاق ارجاع شده است.

وی ادامه داد: سرمربی سیاه‌جامگان ادعا کرده کمالوند به داور توهین و او را مرعوب کرده است. این در حالی است که تیم گسترش فولاد تبریز در هفته‌های گذشته از اشتباهات غیرعمد داروی لطمه خورده است. در بازی با صبا 2 گل صحیح تیم ما مردود شد. در بازی با تراکتورسازی پنالتی مشکوکی به ضرر تیم ما گرفته شد بعد چگونه است که خطیبی چنین ادعاهایی را مطرح می‌کند.

شکرریز تصریح کرد: رسول خطیبی باید ادعایش مبنی بر منشوری بودن کمالوند را ثابت کند. او با این صحبت‌ها تشویش اذهان عمومی کرده. فراز کمالوند اکنون سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز است و منعی برای فعالیت در لیگ برتر ایران ندارد.

شکرریز همچنین با اشاره به اظهارات پیمان کیانیان مالک باشگاه راه‌آهن در رسانه‌ها گفت: کیانیان در مصاحبه‌ای که در تاریخ 28 مرداد ماه در خبرگزاری‌ها منتشر شد ادعا کرد که با 30 میلیارد تومان حامی مالی پرسپولیس می‌شدیم. من هم این مصاحبه را ضمیمه شکایت موکل خود یعنی حامد فلاح‌زاده کردم و از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواسته‌ام از باشگاه راه‌آهن به دلیل پرداخت نکردن مطالباتش امتیاز کسر کند آن هم در حالی که این باشگاه تمکن مالی دارد ولی حاضر به پرداخت بدهی‌هایش که بالغ بر 2 میلیارد تومان است نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.